Killerki Facebook
Producenci
Polityka zwrotów i reklamacji

Prosimy o zapoznanie się z naszą polityką zwrotów i reklamacji. 

Reklamacje

Reklamacji podlega niezgodność towaru z umową, zgodnie z ustawą z 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. (Dz.U. 2002, Nr 141, poz. 1176).

Klientom którzy zakupili u nas towar przysługuje gwarancja konsumencka na okres dwóch lat. 

 

W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z biurem Sprzedającego. Konieczne jest wówczas dostarczenie(osobiste, za pomocą poczty lub kurierem) uszkodzonego produktu na koszt własny do siedziby Sprzedającego na adres:

NIDEA Sp. z o.o.

Jutrzenki 24

20-538 Lublin.

Do uszkodzonego produktu należy dołączyć opis przyczyny reklamacji i dowód zakupu.

 

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem, opisu przyczyny reklamacji i dowodu zakupu. W razie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zwracany jest koszt wysyłki towaru zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej. 

 

Reklamowany towar wysyłany na koszt Sprzedającego nie jest przyjmowany, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.


Zwroty

 

Kupujący, będący konsumentem, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest skuteczne, gdy zostało wysłane przed upływem terminu, na piśmie na adres:

Nidea Sp. z o.o.
Jutrzenki 24
20-538 Lublin.

Oświadczenie na piśmie nie jest konieczne do samego faktu odstąpienia od umowy, jest natomiast wymagane do potwierdzenia poprawności danych klienta któremu należy zwrócić środki. 

Decyduje data stempla pocztowego. Przed wysłaniem na piśmie Kupujący wysyła takie oświadczenie w formie elektronicznej na adres sklep@bassille.pl.
Kupujący wysyła zwracany towar(osobiście lub za pomocą poczty, firmy kurierskiej) na własny koszt w stanie niezmienionym (nieuszkodzonym, nie noszącym śladów użytkowania) w terminie 14 dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W wypadku wysłania towaru wraz z pisemnym oświadczeniem, Kupującego obowiązuje termin 14-dniowy.

Zwrot płatności następuje nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania przez Sprzedającego oświadczenia o odstąpieniu i zwracanego towaru w formie w jakiej została dokonana płatność, chyba że zostaną poczynione inne ustalenia. 

Kupujący zobowiązany jest do wysłania wraz z towarem dowód zakupu.
Formularz oświadczenia zawierający konieczne do odstąpienia informacje:

Oświadczenie plik PDF

Oświadczenie Tekst

 

UWAGA!
1. Wszystkie pola muszą być wypełnione.
2. Oświadczenie musi być podpisane.
3. W przypadku niewypełnienia wszystkich danych oświadczenie jest nieważne.

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl