Killerki Facebook
Producenci
Najczęściej Zadawane Pytania

1. Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis „Zarejestruj się”, a następnie podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „zarejestruj się” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie Bassille.

2. Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „Nie pamiętasz hasła?” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

3. Czy mogę wycofać złożone zamówienie?Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować Bassille drogą mailową- informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

4. Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.

5. Jakie są formy płatności za zakupiony towar?Płatność za towar może być dokonywana przy odbiorze towaru tzw. za pobraniem lub on-line e- przelewem lub kartą.

6.Co mam robić, jeśli realizacja mojego zamówienia opóźnia się?W takiej sytuacji bardzo prosimy kontaktować się pod numerem telefonu : 537 025 025 oraz adresami e-mail sklep@Bassille.pl podając numer zamówienia.

7.Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym?Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego, po uprzednim skontaktowaniu się ze Sprzedającym.

8. Czy mogę oddać zakupiony produkt?Zakupiony towar można zwrócić zgodnie z Regulaminem. Zwrot może nastąpić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

9. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu przez Sprzedającego.

10. Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w "Moje konto", a następnie w napis „edycja profilu”.

11. Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent? Bassille nie zapewnia opakowań prezentowych. Jednakże, jeżeli płatność za towar zostanie dokonana on-line, to nie ma konieczności jej dokonywania przy odbiorze. Można podać dowolny adres dostawy- np. osoby, którą chcemy obdarować.

12. Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?Nie ma takiej możliwości.

13. Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?Tak, istnieje taka możliwość, po wskazaniu dokładnego adresu w uwagach przy zakupie produktu.

14. W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?W przypadku płatności dokonanej przy obiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany przez Kupującego mailem. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego robiony był przelew.

15. Jakie są koszty dostawy paczki?Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności. Zasady naliczania opłat przedstawione zostały w zakładce "Wysyłka".

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl